V průběhu školení pomocí ucelených praktických cvičení získají účastníci náhled na své silné a slabé stránky, uvědomí si, zda jsou ohrožení syndromem vyhoření.
Dále získají teoretické vědomosti z oblasti komunikace, psychohygieny, řešení konfliktů, získávání a upevňování autority, práce s dětským kolektivem.
Jedná se o akreditovaný kurz, na který je možné čerpat finanční prostředky z projektu Šablony do škol a školských zařízení.
Vystudovala speciální pedagogiku pro mládež vyžadující zvláštní péči a učitelství pro střední školy na Karlově Univerzitě v Praze. Celý profesní život se věnuje dětem a mladým lidem, kteří neměli jednoduchý životní start. Je lektorkou kurzů „asistent pedagoga“. Absolvovala také akreditovaný výcvik pořádaný AISIS, z. s. v rámci projektu Mediace do škol. Má přes 24 let praxe na základních a speciálních školách. V současné době se intenzivně zabývá metodikou Grunnlaget. Jedná se o práci s pojmy, které rozvíjejí jazykové dovednosti dětí a způsoby jejich uvažování. Jana má za sebou také několik kurzů a výcviků –krizová intervence ve škole, práce s nadanými žáky či výchovné problémy a poruchy chování na ZŠ.
Zařazeno | Osobní rozvoj |
Délka kurzu | 8 hod. |
Typ | certifikovaný kurz |
Jazyk | čeština |
Forma vzdělávacího programu | prezenční |